Thursday, September 09, 2004

功能組別:講多無謂,投票至係

[Alternative contribution to Vote04 blog]

功能組別:講多無謂,投票至係

阿貴都算係幾分之一嘅IT人吖,所以上星期五去咗個資訊科技界別三個候選人嘅論壇,嗰日有成百人去Poly聽,都算熱鬧㗎啦,喂,有啲功能組別,由頭到尾都冇一百個人啦!

一如所料,小圈子選舉講嘅九成都係行業問題,候選人當中只有一個有政黨背景,反而俾人追問,咁是否一個包袱。嘩!阿貴都要話聲,有冇搞錯!你估而家選商會 會長咩,你班友選立法會議員呀!議員係神聖嘅立法會入面六十個人之一,有權投票同立法嘅嘢,係有關全香港嘅事,點可以選個只顧行業私利而已嘅人入去㗎?

所以,唔怪得知有咁多三點不露,中間分界保持緘默,其實佢哋算好啦,有自知之明,唔識嘅咪唔講,唔問,早退早着算囉,嘿,但係衰在罷住個位,直情浪費資源啦!

提到政黨背景,阿貴又真係唔明,啲人做乜唔鍾意有政黨嘅人,搞得政治而又入個政黨,有乜唔妥?至少拉起票嚟,自已友都多啲啦!所以,獨立人士並非一枝獨秀,而係孤掌難鳴至真,選咗入去至知廢呀!

總之小圈子選舉怪雞啲就冇法㗎啦,今年有成十一個功能組別竟然得一人報名,哦,講掂數咪免麻煩囉,幾有效率!但係有啲界別反而有好多人參選,會計界就有九星連環,所以最後保証八死一生。

你有你話佢哋唔公平,小圈子,但係自有世外高人稱此為均衡參與,無他嘅,保証有佢啲自己友不勞而獲,有得霸住個位凉冷氣嗑眼瞓,咁咪均衡參與囉;實有佢份,仲唔夠哂均衡?

講多無謂,投票至係。如果你有份投功能組別,恭喜你,記住選個會為全港人民,不分界別地區都有承担,咁至係負責任嘅正路,因為,偉大嘅基本法寫明,國家領導人都重申,最終一定全面直選!如果你只有得投地區選票,都恭喜你,因為你嘅一票,表示你冇放棄,遲早會有真正最均衡嘅玩法,即一人一票是也!

1 Comments:

At 4:33 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

<< Home

-->